BRAVO!!! – Radijska emisija pločanskih srednjoškolaca predložena za državni Lidrano

0

BRAVO ZA SVE UČENIKE KOJI SU NASTUPILI!!!

Radijska emisija pločanskih srednjoškolaca “Slijedi svoje snove” predložena za državni Lidrano

U Kazalištu Marina Držića jučer se održala smotra županijskog Lidrana 2018. godine te su predloženi radovi kojim će se učenici predstaviti na državnoj smotri. Na županijskoj smotri sudjelovalo je 209 učenika i 74 mentora. U kategoriji osnovnih škola učenici su sudjelovali s 25 literarnih i 16 novinarskih radova, tri radijske emisije i šest školskih listova. Na pozornici je izvedeno 15 pojedinačnih i 12 skupnih scenskih točaka. U kategoriji srednjih škola učenici su sudjelovali s 15 literarnih i dva novinarska rada, dvije radijske emisije i jednim školskim listom. Na pozornici je izvedeno 10 pojedinačnih i četiri skupne točke.

Na županijskom Lidranu, u više kategorija, sudjelovali su i učenici srednje škola fra Andrije Kačića Miošića kako pojedinačno tako i skupno. U dramsko-scenskom izrazu (kategorija pojedinačnih nastupa) sudjelovale su Karmela Glavinka i Anamarija Senjanin. U kategoriji skupnih nastupa sudjelovali su: Matija-Ivka Šendo, Klara Nikolac, Marko Grljušić, Ivan Šunjić i Mladen Nuić koji su izveli ulomak iz Shakespearove drame San Ivanjske noći. U kategoriji literarni izraz sudjelovale su Lucija-Lena Čotić i Žana Batinović, a u kategoriji radijskih emisija Lucija Žderić i Marija Merdžan čija je emisija “Slijedi svoje snove” predložena i za državnu razinu.

Radijska emisija “Slijedi svoje snove” govori o velikom pritisku s kojima se učenici susreću prilikom odabira fakulteta jer tada donose odluke koje će im usmjeriti daljnji život. Županijski Lidrano otvorila je zamjenica župana Žaklina Marević koja je rekla kako je riječ o najvrjednijoj i najbolje osmišljenoj smotri s velikim brojem sudionika koji svojim kreativnim pristupom i stvaralaštvom doprinose umjetničkom dojmu same smotre.

Foto: Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića Ploče

Info: Radio Ploče

Comment

Share.

About Author

Comments are closed.