Close Menu
Portal Rogotin – Hrvatska
    Facebook
    NAJNOVIJE
    • VIDEO: Kako je u Pločama 18. listopada 1989. osnovan prvi hrvatski HDZ
    • Strah od inspekcija i kazni! Berba maslina tek počela, a maslinari u panici – hoće li moći prodavati svoje ulje?
    • NERETVA: Metkovci priželjkuju prvu gostujuću pobjedu
    • JADRAN LP: Iako oslabljeni za veliki derbi Jadranaši su optimistični
    • IVO LOZINA, prvi neretvanski taksist: Najsiromašnije sumještane besplatno vozio doktoru, lijepe djevojke imale su poseban zadatak!
    • Prostorije Hitne pomoći pod najezdom glodavaca; šetaju po zgradi, glođu kabele… Kreće kompletna renovacija ispostave
    • Preminuo je Zdravko Vučićević, vizionar i začetnik bajke koja je zlatnim slovima upisana u sportske knjige
    • Održan sastanak o vodoopskrbi i odvodnji naselja Dumanjac, Barbiri i Plina
    Portal Rogotin – Hrvatska
    • Naslovnica
    • Vijesti
      • Hrvatska
      • Županija DN
      • Ploče
      • Rogotin
      • Dolina Neretve
      • Makarsko primorje
    • Šport
      • Nogomet
      • Rukomet
      • Ostalo
    • Kultura
    • Komentari
    • Povijest
    • Religija
      • Dolina Neretve – sakralni objekti
      • Duhovna poruka
    • Zanimljivosti
    Portal Rogotin – Hrvatska

    ZABIJEN DRUGI TESTNI PILOT – PRVOG ĆE TREBATI PRODUŽITI

    12.01.2019

    Na gradilištu pelješkoga mosta djelatnici kineske tvrtke China Roadand Bridge Corporation zabili su drugi testni pilot, na stupnom mjestu broj sedam, otprilike na polovici budućega mosta. Ovaj pilot je dugačak 130 metara i, prema riječima Marjana Pipenbahera, glavnog projektanta, jedan je od najdužih pilota zabijenih uopće u svijetu u jednome komadu.

    DSC_5649

    U četvrtak je zabijen prvi testni pilot, dugačak 76 metara, na stupnom mjestu broj četiri, no ovaj je pilot zabijen u trusnu stijenu i biti će potrebno, pomoću RCD stroja za bušenje, izvršiti bušenje kroz cijev, tako da će se čelični pilot produžiti kao armirano betonski pilot za otprilike šest do osam metra, dok se ne dođe do zdrave stijenke.

    DSC_5672

    Kako je istaknuo Pipenbaher, postavljeni testni piloti još nemaju pravu nosivost i potrebno je uzeti u obzir tzv. set upeffect. Naime, nosivost pilota koji se pobijaju u glini je 2-3 puta manja nego stvarna nosivost nakon mjesec dana. Nosivost raste jako brzo i mjeri se iz sata u sat. Tako će se testiranje i za ovaj pilot obaviti nakon jednog sata, nakon jednog dana, nakon dva dana, nakon četiri dana, nakon šest dana, nakon dva tjedna i nakon mjesec dana. Na kraju će testni piloti biti odrezani pri samome dnu. Podsjetimo, 16. siječnja dolazi brod iz Kine s prvih 26 stalnih pilota.

    Slike: Ivo Jerković

    Share. Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email
    Najnovije vijesti

    VIDEO: Kako je u Pločama 18. listopada 1989. osnovan prvi hrvatski HDZ

    Strah od inspekcija i kazni! Berba maslina tek počela, a maslinari u panici – hoće li moći prodavati svoje ulje?

    NERETVA: Metkovci priželjkuju prvu gostujuću pobjedu

    JADRAN LP: Iako oslabljeni za veliki derbi Jadranaši su optimistični

    IVO LOZINA, prvi neretvanski taksist: Najsiromašnije sumještane besplatno vozio doktoru, lijepe djevojke imale su poseban zadatak!

    siječanj 2019
    P U S Č P S N
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
    « pro   velj »
    ARHIVA
    R o g o t i n
    Copyright © 2015-2025 PORTAL ROGOTIN

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.