Close Menu
Portal Rogotin – Hrvatska
    Facebook
    NAJNOVIJE
    • JADRAN LP: Ozbiljno i odlučno od početka, gledaju samo sebe
    • NERETVA: Iako oslabljeni s optimizmom na Stanove
    • SRCE GRACA: ZAVIČAJNA ZBIRKA KOJA ČUVA MEMORIJU MJESTA 
    • OŠ Opuzen i ove godine sudjeluje u nacionalnoj kampanji „Mama, budi zdrava“
    • 5. Mini kup regata VSD-a u Splitu
    • UMA Metković, 4. kolo: Bobovištu derbi uz prvi poraz Škrape
    • Policija provodi pojačani nadzor prometa uz uporabu bespilotnih letjelica (dronova)
    • Vela Luka – policija uhitila ponavljača prometnih prekršaja – privremeno mu oduzeto vozilo i kažnjen s 3.600 eura
    Portal Rogotin – Hrvatska
    • Naslovnica
    • Vijesti
      • Hrvatska
      • Županija DN
      • Ploče
      • Rogotin
      • Dolina Neretve
      • Makarsko primorje
    • Šport
      • Nogomet
      • Rukomet
      • Ostalo
    • Kultura
    • Komentari
    • Povijest
    • Religija
      • Dolina Neretve – sakralni objekti
      • Duhovna poruka
    • Zanimljivosti
    Portal Rogotin – Hrvatska

    HAKOM: Narastao broj prigovora na rad dostavljača, najviše prigovora na usluge HP-a

    21.03.2019

    Rijetkima se u Hrvatskoj da žaliti na nepravilnosti u radu dostavnih službi, no onima koji se ohrabre potražiti zaštitu svojih prava, na kraju se u većini slučajeva isplati, piše Jutarnji list.

    Sudeći prema podacima koje su nam dostavili iz HAKOM-a, u 2018. godini čak je 70 posto sporova potrošača prema dostavnim službama koje su završile pred ovim tijelom bilo okončano u korist ili barem djelomično u korist korisnika, što je pomak od godine ranije kad je taj postotak iznosio 56 posto.

    Osim toga, lani je broj pritužbi koji je završio pred ovom agencijom, u odnosu na godinu ranije, narastao za 84 posto, što znači da je znatno veći broj korisnika pomoć prošle godine odlučio zatražiti i u trećem stupnju procesa žalbe.

    Prigovori su se pritom uglavnom odnosili na oštećenje poštanskih pošiljki ili neobavljenu uslugu, a najveći broj zahtjeva za rješavanje sporova odnosio se na pružatelja usluge HP Hrvatsku poštu.

    Inače, postupak žalbe u slučaju nepravilnosti na rad dostavnih službi provodi se među rijetkima u Hrvatskoj u tri stupnja, a propisano je da se prvi prigovor šalje pružatelju usluge, koji je pisani odgovor dužan dostaviti u roku od 30 dana.

    Ako korisnik nije zadovoljan pisanim odgovorom davatelja, ima pravo podnijeti pritužbu povjerenstvu za pritužbe potrošača pri davatelju usluge u roku od 30 dana od zaprimljenog odgovora na prigovor. Povjerenstvo za pritužbe je obvezno dostaviti korisniku odgovor na pritužbu u roku od 30 dana. U skladu s člankom 55. Zakona o poštanskim uslugama, korisnik nakon zaprimljenog odgovora Povjerenstva u roku od 30 dana može podnijeti zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u.

    Share. Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email
    Najnovije vijesti

    JADRAN LP: Ozbiljno i odlučno od početka, gledaju samo sebe

    NERETVA: Iako oslabljeni s optimizmom na Stanove

    SRCE GRACA: ZAVIČAJNA ZBIRKA KOJA ČUVA MEMORIJU MJESTA 

    OŠ Opuzen i ove godine sudjeluje u nacionalnoj kampanji „Mama, budi zdrava“

    5. Mini kup regata VSD-a u Splitu

    ožujak 2019
    P U S Č P S N
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    « velj   tra »
    ARHIVA
    R o g o t i n
    Copyright © 2015-2025 PORTAL ROGOTIN

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.