Close Menu
Portal Rogotin – Hrvatska
    Facebook
    NAJNOVIJE
    • Pločanski gimnazijalci obilježili 50 godina mature!
    • BRAVO MI! Opet preko dva milijuna pregleda.
    • BLED ROWING 2025 INTERNATIONAL REGATTA Srebro za Roka
    • Uoči Trojstva crkva u Rogotinu u novome ruhu
    • Još malo!
    • Predsjednik Milanović bit će pokrovitelj i ovogodišnjeg Maratona lađa na Neretvi
    • Hod za život u Pločama – fotogalerija
    • Napreduje sanacija Doma kulture u Baćini
    Portal Rogotin – Hrvatska
    • Naslovnica
    • Vijesti
      • Hrvatska
      • Županija DN
      • Ploče
      • Rogotin
      • Dolina Neretve
      • Makarsko primorje
    • Šport
      • Nogomet
      • Rukomet
      • Ostalo
    • Kultura
    • Komentari
    • Povijest
    • Religija
      • Dolina Neretve – sakralni objekti
      • Duhovna poruka
    • Zanimljivosti
    Portal Rogotin – Hrvatska

    Studenac predstavio novu komunikacijsku platformu „I sitno i bitno“

    22.11.2021AutorAutor

    Pozicioniranje Studenca kao prvog izbora među prodavaonicama manjih formata s jakim naglaskom na kupca

     Omiš, 22. studenoga 2021. – Studenac, vodeći maloprodajni lanac na Jadranu, službeno je predstavio svoju novu komunikacijsku platformu „I sitno i bitno“. Kompanija se neprestano razvija i raste, stoga nova komunikacija primjereno prati poslovni uzlet, a u središte stavlja upravo kupca i njegove potrebe.

    Nova komunikacija tako za cilj ima pozicioniranje Studenca kao prvog izbora prodavaonice manjih formata u kojoj kupci mogu pronaći sve što im treba, od sitnih dnevnih potrepština do artikala za posebne i njima važne prilike.

    „Naši kupci, naši proizvodi i naše poslovanje iznimno su nam važni, a nova komunikacija upravo to stavlja u središte. Pozicioniramo se kao mali, pristupačni, praktični i upravo ono što kupcima treba nadohvat ruke. Ukratko, tu smo i za sitno i za bitno. Primjerice, mogu kupiti dnevne potrepštine, ali i artikle koji oplemenjuju njima važne prigode, poput boce finog vina, čokoladnih pralina i slično. Također, komunikacijom želimo znatno povećati svijest o privatnim robnim markama u Studencu, ali i svijest o prednostima odanosti koje donose naši programi vjernosti. Isto tako, u daljnjoj izgradnji našeg brenda i imidža dodatno ćemo isticati dobrosusjedski karakter i povjerenje koje ostvarujemo s kupcima“, poručila je Nina Mimica, direktorica marketinga tvrtke Studenac.

    Studenac ima sve - i sitno i bitno Studenac predstavio novu komunikacijsku platformu I sitno i bitno

    Studenac je, od lanca prodavaonica usko vezanih uz jadransko područje, doživio značajan iskorak na nacionalno tržište i novu dimenziju svojeg identiteta. Od prethodno snažnog naglaska na lokacijskoj blizini, kompanija sada unaprijeđeno komunicira obogaćenost ponude i usluga, posebice asortiman TO GO te gotova i polugotova jela, zahvaljujući kojima spremno odgovara na potrebe kupaca i omogućuje im cjelovito iskustvo kupnje. Također, težnja je i da Studenac mnogobrojnim aktivnostima njeguje odnose sa svojim dugotrajnim kupcima, a s novima ih gradi, usporedno jačajući prepoznatljivost kompanije i ostvarujući još veću bliskost s turistima, svojim vjernim ljetnim kupcima.

    Komunikaciju prate i novi promidžbeni spotovi

    Pripremajući novu komunikaciju, u Studencu su tako pratili rast i strateške ciljeve kompanije, pomno analizirali tržište i konkurenciju, ali i pozorno promatrali i osluškivali svoje kupce. Anketiranjem i razgovorima doznali su što je kupcima važno i na što se potrebno usredotočiti. U skladu sa svim saznanjima, u Studencu su definirali novi pristup kako bi utvrdili svoju željenu tržišnu poziciju, povećali vidljivost brenda i osnažili komunikaciju te tako podržali svoje poslovne ciljeve i podigli iskustvo kupnje na novu razinu, a iz kompanije poručuju kako nastavljaju pratiti trendove u ponašanju kupaca te se prilagođavati dinamici i budućim zahtjevima i kupaca i samog tržišta.

    Komunikacija je praćena i živopisnim promidžbenim spotovima, nastalima u suradnji s kreativnom agencijom Futura DDB, a u glavnim ulogama našli su se Nadia Cvitanović i Mladen Kovačić, pod redateljskom palicom Đorđa Jovanovića. Također, projekt uključuje i pojačanu pripadajuću komunikaciju na svim kanalima, uključujući društvene mreže, ali i posebne inicijative.

    nadia

    „Komunikacijska platforma „I sitno i bitno“ iznjedrila je i simboličnu inicijativu prikupljanja novca koji će našim potrebitim sugrađanima sigurno mnogo značiti. Naime, uoči dolazećih blagdana, u svim trgovinama Studenca bit će postavljene kutijice za prikupljanje novčanih donacija za Hrvatski Crveni križ, koji će donacije usmjeriti na štićenike i potrebite u regijama u kojima Studenac posluje. Drago nam je što i ovom inicijativom možemo dati svoj doprinos i biti korak bliže našoj zajednici“, istaknula je Mimica.

    Studenac nastavlja raditi na uvođenju novih i unapređenju postojećih aktivnosti u svrhu što boljeg pozicioniranja kao najboljeg izbora u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i kao onoga koji odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju „i sitno i bitno“.

     

    Share. Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email
    Najnovije vijesti

    Pločanski gimnazijalci obilježili 50 godina mature!

    Autor: PORTAL ROGOTIN15.06.2025

    BRAVO MI! Opet preko dva milijuna pregleda.

    Autor: PORTAL ROGOTIN15.06.2025

    BLED ROWING 2025 INTERNATIONAL REGATTA Srebro za Roka

    Autor: PORTAL ROGOTIN15.06.2025

    Uoči Trojstva crkva u Rogotinu u novome ruhu

    Autor: PORTAL ROGOTIN14.06.2025

    Još malo!

    Autor: PORTAL ROGOTIN14.06.2025
    studeni 2021
    P U S Č P S N
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
    « lis   pro »
    ARHIVA
    R o g o t i n
    Copyright © 2015-2025 PORTAL ROGOTIN

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.