Close Menu
Portal Rogotin – Hrvatska
    Facebook
    NAJNOVIJE
    • NERETVA: Istra je favorit, domaćini se nadaju iznenađennju
    • Pristupnim cestama Pelješkom mostu vozio čak 100 km/h brže od dozvoljenog, ali to nije sve
    • Metkovska policija kvalitetnim operativnim radom razotkrila dvije osobe koje su se bavile preprodajom kokaina, metamfetamina i marihuane
    • 1. HRL (Ž), 1. kolo NASLOV: DALMATINKA – KOKA 30:25 (13:8)
    • Na Trovru održana sveta misa za Stipu, Sinišu i Joška
    • Gradonačelnik Marević: “Zelena tabla” je događaj koji je zauvijek obilježio povijest Ploča, Neretve i cijele Hrvatske
    • Turnir za mlade rukometašice Zelena tabla – Mala bara: Metković uvjerljivo do zlata
    • JADRAN LP: Nagrađeni za odlučnost, borbenost i ustrajnost
    Portal Rogotin – Hrvatska
    • Naslovnica
    • Vijesti
      • Hrvatska
      • Županija DN
      • Ploče
      • Rogotin
      • Dolina Neretve
      • Makarsko primorje
    • Šport
      • Nogomet
      • Rukomet
      • Ostalo
    • Kultura
    • Komentari
    • Povijest
    • Religija
      • Dolina Neretve – sakralni objekti
      • Duhovna poruka
    • Zanimljivosti
    Portal Rogotin – Hrvatska

    27. srpnja 1966. godine pušten u promet most Rogotin

    27.07.2024

    Most Rogotin, kao dio Jadranske magistrale, cestovni je most koji premošćuje rijeku Neretvu. Izgrađen je od prednapregnutog betona a gradnja je dovršena 1966. Pušten je u promet 27. srpnja 1966.

    Nešto više od godine dana prije početka izgradnje, u svibnju 1965. preko Neretve izgrađen je privremeni pontonski most duljine oko 160 metara koji je služio prijelazu preko rijeke. Središnji luk širine 36 metara otvarao se prema potrebi kako se ne bi prekinuo riječni promet između Ploča i Metkovića.

    Gradnja mosta ukupno je trajala 26 mjeseci. Most duljine 413,80 metara ima 7 otvora: središnji otvor nad Neretvom širine je 110 metara, dva srednja (vezana za središnji) po 55 metara, a četiri otvora nad obalom široka su po 45 metara. Širina kolnika je 7 metara pored kojih su pješačke staze širine po 1,5 metar. U gradnju mosta potrošeno je 433 tone betonskog i 139 tona visokovrijednog čelika. Zbog velikih nanosa rijeke Neretve mjestimično je trebalo bušiti i do 40 metara dubine do tvrdog tla, pa je tako iskopano 4300 m3 nanosa.

    Slike: rogotin.hr i Slobodna Dalmacija

    most rogotin

    novi most_opt novi_most1_opt Pozivnica dopisnica MOST1 Pozivnica dopisnica MOST2 SLOBODNA DALMACIJA 5.10.1965. str4 SLOBODNA DALMACIJA 21.6.1965. str3 SLOBODNA DALMACIJA 22.5.1965. str2 SLOBODNA DALMACIJA 26.5.1965. str2

    Share. Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email
    Najnovije vijesti

    NERETVA: Istra je favorit, domaćini se nadaju iznenađennju

    Pristupnim cestama Pelješkom mostu vozio čak 100 km/h brže od dozvoljenog, ali to nije sve

    Metkovska policija kvalitetnim operativnim radom razotkrila dvije osobe koje su se bavile preprodajom kokaina, metamfetamina i marihuane

    1. HRL (Ž), 1. kolo NASLOV: DALMATINKA – KOKA 30:25 (13:8)

    Na Trovru održana sveta misa za Stipu, Sinišu i Joška

    srpanj 2024
    P U S Č P S N
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
    « lip   kol »
    ARHIVA
    R o g o t i n
    Copyright © 2015-2025 PORTAL ROGOTIN

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.