Close Menu
Portal Rogotin – Hrvatska
    Facebook
    NAJNOVIJE
    • VINKO ŠTRBIĆ nije samo posljednji aktivni guslar. On i izrađuje ovaj čarobni instrument. I ne samo to!
    • Računalnom prevarom oštećen za preko 17 tisuća eura – evo savjeta kako se zaštiti
    • Otvoren 51 natječaj za nova radna mjesta u Dolini Neretve
    • Alkoholiziran vozač zaustavljen dva puta tijekom iste večeri – uhićen je
    • Don Ante Žderić: Domoljublje nije samo mahanje zastavom nego i odnos prema radu i štošta drugo
    • 27. MMNT Stipe i Siniša: POBJEDNICI FANTAZISTI IZ KOMINA
    • Monoshow Ksenije Prohaske “Marlene Dietrich” u petak, 22.8. na Ljetnoj pozornici Pučkog!
    • Pripremna utakmica: JADRAN LP – NERETVANAC 7:1
    Portal Rogotin – Hrvatska
    • Naslovnica
    • Vijesti
      • Hrvatska
      • Županija DN
      • Ploče
      • Rogotin
      • Dolina Neretve
      • Makarsko primorje
    • Šport
      • Nogomet
      • Rukomet
      • Ostalo
    • Kultura
    • Komentari
    • Povijest
    • Religija
      • Dolina Neretve – sakralni objekti
      • Duhovna poruka
    • Zanimljivosti
    Portal Rogotin – Hrvatska

    Zajednički projekt Radeža i Lučke uprave Ploče – Lučke dizalice za svjetske kupce

    13.09.2024

    Brodogradilište Radež iz Blata na Korčuli je tijekom prošle godine u suradnji s Lučkom upravom Ploče otvorilo novi pogon za opremanje i sklapanje specijaliziranih lučkih RTG dizalica. Riječ je o značajnom poslovnom iskoraku, kako za Radež, tako i za Lučku upravu Ploče, budući da se na prostoru luke po prvi puta opremaju i sklapaju RTG kontejnerske dizalice na kotačima sa samostalnim pogonom, koje Radež proizvodi kroz poslovnu suradnju s finskom tvrtkom Konecranes, jednom od vodećih svjetskih proizvođača dizalica.

    Sklapanje i opremanje dizalica se odvija na prostoru od 7.500 m2 koje je Radežu, nakon provedenog natječaja, u koncesiju dala Lučka uprava Ploče. Tako su nedavno dovršene četiri kontejnerske RTG dizalice ukupne težine oko 628 tone. Dimenzije svake pojedine dizalice iznose 30.5m duljine x 25 m visine x 12,5m širine a ukupna masa jedne  potpuno opremljene dizalice iznosi 157 tona. Dovršene dizalice su po završetku opremanja izravno iz luke Ploče ukrcane na brod i otpremljene prema krajnjem kupcu, odnosno kontejnerskom terminalu Djazair u Alžiru. Upravo iz tog razloga je Radež odabrao Luku Ploče, kako zbog svog geostrateškog položaja i dobre povezanosti s drugim kontejnerskim lukama na Mediteranu, tako i zbog samog  prostora koji se pokazao idealan za sklapanje, opremanje i otpremu dizalica.

    O zahtjevnosti i složenosti cjelokupnog procesa govori podatak kako su kvalificirani radnici posao ponekad obavljali na visini od 22 metra, poštujući sve propise zaštite na radu, a samo opremanje i sklapanje je izvršeno uz pomoć mobilne dizalice ukupne nosivosti 250 tona te s dva mobilna teleskopa sa košarama na vrhu. Također su korištena Radežova transportna sredstva i prema potrebi transportna sredstva Luke Ploče. Iz Radeža ističu kako je cijeli proces prošao besprijekorno obzirom da je organizacija posla na radilištu bila na visokoj razni a najzahtjevniju fazu podizanja i spajanja komponenti za jednu dizalicu su završili u roku od 5 sati.

    Iz Lučke uprave Ploče ističu kako su im od iznimne važnosti nova ulaganja i partnerski odnos sa koncesionarima. Tako je Radež postao još jedan važni koncesionar na lučkom području koji pridonosi širenju poslovanja i doprinosi diverzifikaciji usluga na području luke Ploče. Ova ulaganja su još važnija kada znamo da se radi o djelatnosti sa višom dodanom vrijednošću kao jedne od bitnih sastavnica daljnjeg razvoja luke Ploče s posebnim naglaskom na zelenu tranziciju i zaštitu okoliša, ističu iz Lučke uprave.

    Inače, Radež ima stoljetnu tradiciju u izradi brodova, čelične brodske opreme i čeličnih konstrukcija budući da je osnovan davne 1954. godine. Posljednjih godina Radež se profilirao kao jedna od najuspješnijih velikih tvrtki na području Dubrovačko-neretvanske županije te je u stopostotnom vlasništvu svojih radnika, a osim izrade brodova i brodske opreme, aktivni su i u drugim projektima. Tako su, primjerice u konstrukciju Pelješkog mosta ugradili 600 tona vlastite opreme poput revizijskih staza, poklopca za izlaz iz mosta te vrata u sklopu konstrukcije mosta. Osim toga, za  potrebe radova i izgradnju luka na cijelom Jadranu izgradili su i tzv. jack up platformu nosivosti od 400 tona, a radili su i na reparaciji čeličnih elemenata Savskog mosta u Zagrebu kao i Čiovskog mosta u Trogiru.

    Lučka uprava Ploče

     

    Share. Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email
    Najnovije vijesti

    VINKO ŠTRBIĆ nije samo posljednji aktivni guslar. On i izrađuje ovaj čarobni instrument. I ne samo to!

    Računalnom prevarom oštećen za preko 17 tisuća eura – evo savjeta kako se zaštiti

    Otvoren 51 natječaj za nova radna mjesta u Dolini Neretve

    Alkoholiziran vozač zaustavljen dva puta tijekom iste večeri – uhićen je

    Don Ante Žderić: Domoljublje nije samo mahanje zastavom nego i odnos prema radu i štošta drugo

    rujan 2024
    P U S Č P S N
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
    « kol   lis »
    ARHIVA
    R o g o t i n
    Copyright © 2015-2025 PORTAL ROGOTIN

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.